سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اشتیاق جمال

 
کل بازدیدها:----166981---
بازدید امروز: ----1-----
بازدید دیروز: ----14-----
نویسنده: فهیمه
سه شنبه 87/9/19 ساعت 2:42 صبح

نمیدونم تا حالا براتون پیش اومده که یکی از عزیزترین دوستاتونو بعد از 11 سال پیدا کنید؟

یکی دو ماهی میشد که معصومه رو به خاطر خدا ولش کرده بودم. یه  دفعه عوض شد. هرچی باهاش بحث کردم فایده نداشت. می‏گفت من خواب امام زمانو دیدم و مامورم که تو رو هدایت کنم . و کلی حرفای صد من یه غاز و ضد و نقیض دیگه. مثل زیر سوال بردن مرجعیت، رهبر، نماز‍، غسل و......

وقتی حب و بغضت برای خدا باشه مجبور میشی به خاطر خدا از خیر این جور دوستیا بگذری با اینکه هفت هشت سالی بود که باهاش دوست بودم دیگه رابطه ام رو باهاش قطع کردم چون دیگه امیدی بهش نبود.

دیروز توی کاربرای یه سایت مذهبی اسم یکی از دوستای قدیمی ام رو دیدم 11 سال بود ازش بیخبر بودم اونم اسمش معصومه بود. براش پیام گذاشتم آره خودش بود معصومه همونی که قبل از امتحان پشت بلند گوی مدرسه آیه «افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد» رو میخوند. خدایا ازت ممنونم. به خاطر اینکه منو می‏بینی . شرمنده از بابت بدی هایی که در وجودمه.شرمنده.  


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شق القمر در تحقیقات ناسا
    درآمد
    رهبر
    کتاب دا
    اتهام
    رهبر و دولت نهم
    معصومه
    اشکال تفسیری در سریال حضرت یوسف(ع)
    تحول
    ورزش پیلاتس چیست؟
    فدایی
    نیامدی
    یادگاری از ناظم
    فرزاد حسنی و تفسیر قرآن!!!!!!!!...
    دوری

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • http://